Električky 1, 5 a 9, ktoré boli odklonené na náhradné trasy, začnú cez tunel opäť premávať o 60 dní.
Oprava tunela bude stáť takmer 260 tisíc eur. Tento balík zaplatí dopravný podnik z vlastných zdrojov, o príspevok však bude žiadať aj mesto. „Tunel bol poistený, takže sa naň vzťahuje aj škodová udalosť. To, či to poisťovňa zaplatí, však ešte nie je známe,“ tvrdí hovorkyňa DPB Agáta Staneková.
V tuneli sa bude pracovať nepretržite. Striedať sa budú 4 zmeny cez deň a noc sedem dní v týždni s výnimkami v prípade požiadaviek technologického postupu. „Podstatou bude vyplnenie prasklín za obmurovkou cementom. Nasledovať bude mikroinjektáž obmurovky polyuretánovou hmotou a utesnenie špár,“ hovorí Peter Ondroušek, generálny riaditeľ Slovenské tunely a.s. Bratislava. V prvej fáze vykonajú prípravné práce, potom pristúpia k samotnej sanácii praskliny.