Tá sa nakrúcala v najväčšej tajnosti a sprievodkyňa nablýskaným svetom stála pred kamerou dlhých 9 hodín. Len v minišatách a navyše v období pred Vianocami, a tak sa musela zahrievať litrami čaju. Nakrúcala však ako hollywoodska hviezda.
„Nová zvučka sa vyrábala špeciálnou technológiou, aká na Slovensku ešte nebola,“ prezradila Novému Času moderátorka, podľa ktorej to bolo náročné, no s konečným výsledkom je spokojná. Rovnaké technologické postupy používa pri svojich videoklipoch napríklad aj americká speváčka Beyoncé a cena sa pohybuje okolo 30 000 €.
Autorom celého diela je producent a režisér Martin Hudák, ktorý objasnil pozadie vzniku zvučky. „Nakrúcali sme digitálnou kamerou, ktoré sú u nás možno dve. Využili sme najnovšie postupy postprodukcie a efekty, ktorými sa robia hollywoodske filmy či klipy. Pýtal som si aj niekoľko tipov od kamaráta zo Santa Monicy, ktorý tam má štúdio,“ povedal Novému Času Hudák.