Minulý rok jej aj vďaka lukratívnym sponzorským zmluvám priniesol 8 miliónov amerických dolárov, no od budúceho sa to môže výrazne zhoršiť.
Závisieť to bude od toho, ako sa jej podarí naplniť medailové ambície.
Skoro všetky jej sponzorské zmluvy, vrátane tej od automobilky Hyundai, totiž vypršia v tomto roku. Ak nevystúpi vo Vancouveri na pódium pre medailistov, reálne jej hrozí, že ich neobnoví.
"Ak získa striebro alebo bronz, veľa Kórejčanov bude smutných, no spokojných. Ak ale nezíska ani jeden cenný kov, môže utrpieť veľmi silné finančné straty," povedal o 19-ročnej krasokorčuliarke expert na športový marketing Lee Chang-sik.
Podľa miestnych médií vystupovala majsterka sveta Kim Ju-Na v 18 reklamách pre 14 firiem za posledné roky.